HUF / EUR
Hellas.HolidayLines.hu
Görögországig meg sem állunk.

Korfu, Görögország

Sidari

Korfu, a gyönyörű jón sziget a görög-albán határral egyvonalban található, a szárazföldtől komppal kb. 1,5 óra távolságra. Csodálatos fekvésének, természeti szépségeinek és mediterrán klímájának köszönhetően turisták állandó kedvence. Változatos domborzatú felszínét borító dús, örökzöld növényzete miatt "smaragdzöld sziget"-nek is szokták nevezni. Klímája télen-nyáron enyhe, növényzetét fenyőerdők, narancsfák, ciprusfélék, hatalmas olajfa ligetek jellemzik. Korfu az Odüsszeia utolsó helyszíne, mely Sissit is annyira megérintette, hogy palotát építettett a szigeten. Korfu fővárosa igazi építészeti olvasztótégely: velencei karakter, kanyargós utcácskákkal, Párizst idéző palotákkal, angol stílusú középületekkel, és természetesen mediterrán hangulatú görög házakkal. Legfőbb vonzereje mégis természeti szépsége, homokos tengerpartjai, kristálytiszta tengervize, fantasztikus homokkő sziklái, melyek közül a híres Canal d'Amour Sidariban csak egy látnivaló a sok közül. Mindehhez a hamisítatlan görög hangulat és vendégszeretet biztosít kellemes körítést.

Homokos strandok és változatos sziklás öblök gyönyörű partszakasza...

Programlehetőségek

Buszos szigettúra

Az egész napos buszkirándulás keretében meglátogatjuk e gyönyörű, örökzöld sziget természeti szépségeit és történelmi nevezetességeit. A program során ellátogatunk a Sissi-kastélyba (belépő: kb. 5 Eur/fő), ahol a sétálhatunk a gyönyörű palota termei között és bolyonghatunk a csodálatos parkban. Ezt követőn megismerkedünk a főváros főbb nevezetességeivel (Régi Erőd, Szt. Spiridon Templom), szabad időnkben pedig válogathatunk a nyüzsgő óvárosi bazár portékái között. Délután ellátogatunk Paleokastritsába, mely az egyik legszebb pontja a szigetnek. Itt egy kis hajókázásra is van lehetőség. A program ára kb. 40 eur/fő

Görög est

Az este során megismerhetjük az igazi görög ízeket, hiszen a helyben grillezett bőséges vegyes húsos tálak mellett görög salátát és tzatzikit is kóstolhatunk. Mindeközben részesei lehetünk egy 2 órás folklór műsornak az ország tájegységeinek táncaiból, de lesz itt tűz tánc, hastánc és még tányértörés is! A jókedvünknek semmi sem szab határt, kedvünkre mulathatunk a szirtaki, zorba ritmusaira. A program ára kb. 25 eur/fő

BBQ hajókirándulás

Irány a tenger! A Kaiki kirándulás során megismerhetjük a sziget csodálatos öbleit. A hajó Kassiopi-ból fut ki a türkizkék vizekre, majd megcsodálhatjuk a keleti partszakaszt. Egyik festői öbölben lehorgonyzunk, itt kedvünkre úszkálhatunk a kristálytiszta tengerben, majd áthajózunk a homokos Kalamaki tengerpartra, ahol a hajó legénysége pompás ebédet készít nekünk. Grillezett húsok, saláták, tzatziki, vagyis finomabbnál finomabb görög ételek közül válogathatunk. Ebéd után ezen a csodás tengerparton töltjük a délutánt, fürdéssel és játékokkal egybekötve. A program ára kb. 35 eur/fő